“SINAV VE ÖTESİ” PROGRAMI GENÇLERE REHBER OLDU

Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından düzenlenen “Sınav ve Ötesi” programında lise öğrencilerine sınav süreci, stres yönetimi ve kariyer planlaması konularında bilgiler verildi.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından düzenlenen “Sınav ve Ötesi” programı, sınav sürecindeki gençlere yönelik rehberlik çalışmalarıyla gerçekleştirildi. Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde lise öğrencilerinin katılımıyla düzenlenen programda, uzman isimlerin sunumları ve deneyim paylaşımlarıyla öğrencilerin sınav sürecine ilişkin merak ettiği konular ele alındı.

SINAV SÜRECİNİN PSİKOLOJİK YÖNÜ ELE ALINDI

Programda sınav stresinin yönetilmesi, kariyer yolculuğunda alternatif seçenekler ve sınav sürecinin akademik hazırlığın yanı sıra psikolojik ve sosyal boyutları üzerinde duruldu. Öğrenciler, gerçekleştirilen sunumlarda merak ettikleri sorulara yanıt bulma fırsatı yakaladı.

UZMAN İSİMLER DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI

Programda konuşmacı olarak yer alan Psikolog Şebnem Dal Üzülmez, sınav kaygısıyla başa çıkma yöntemleri, aile içi doğru iletişim modelleri ve zihinsel hazırlık süreçleri hakkında katılımcılara bilgiler aktardı.

Gençlerin sınav sonrasındaki hedeflerini ve vizyonlarını geliştirmelerine katkı sağlamak amacıyla deneyimlerini paylaşan Müzisyen ve Prodüktör Arel Koray Nalbant ise hayallerin peşinden gitmenin ve kriz anlarını fırsata çevirmenin yollarını kendi kariyer yolculuğu üzerinden anlattı.

PROGRAM HATIRA FOTOĞRAFIYLA SONA ERDİ

Geleceğin teminatı olan gençlerin farklı alanlarda desteklenmesi amacıyla düzenlenen “Sınav ve Ötesi” programı, konuşmacılara teşekkür belgelerinin takdim edilmesi ve çekilen hatıra fotoğraflarıyla tamamlandı.