GÖMCE–İMRALLI YOLU YENİLENİYOR

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçeleri arasındaki ulaşımı güçlendirecek Gömce–İmrallı yolunda yapım çalışmalarına başladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımlarına devam ediyor. Bu kapsamda Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçeleri arasında bağlantıyı sağlayan Gömce–İmrallı yolunda yapım çalışmaları başladı.

7 KİLOMETRELİK YOL YENİLENİYOR

Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, toplam 7 kilometre uzunluğunda ve 8 metre genişliğinde planlanan yolun yapımına başlandı. Proje ile bölgedeki ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi hedefleniyor. Çalışmalar çerçevesinde güzergâh üzerinde bulunan dere yataklarında su geçişlerini sağlamak amacıyla 9 farklı noktada büz yerleştirme işlemleri de gerçekleştirilmeye başlandı.

GÖMCE–İMRALLI YOLU YENİLENİYOR

KIRSAL MAHALLELER ARASINDA ULAŞIM KOLAYLAŞACAK

Yol çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte özellikle kırsal mahalleler arasındaki ulaşımın kolaylaşması, tarımsal faaliyetlerde lojistik süreçlerin hızlanması ve ilçeler arasındaki bağlantının daha güçlü hale gelmesi bekleniyor.

ÇAVUŞOĞLU: “DENİZLİ’NİN HER NOKTASINA EŞİT HİZMET GÖTÜRÜYORUZ”

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının kent genelinde aralıksız sürdüğünü belirterek, ilçeler arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalara kararlılıkla devam ettiklerini ifade etti. Gömce–İmrallı yolunun dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergâh olduğunu kaydeden Çavuşoğlu, bu yatırımla vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmayı ve üreticilerin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçladıklarını söyledi. Çavuşoğlu, Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceklerini dile getirdi.