DENİZLİ’DE YEŞİL SANAYİ BULUŞMALARI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Denizli Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen Yeşil Sanayi Buluşmaları Denizli Programı’nda yeşil ve dijital dönüşüm süreçleri ele alınırken, sanayicilere destek programları hakkında bilgi verildi.
Denizli Organize Sanayi Bölgesi (DOSB) Müdürlüğü ev sahipliğinde, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Dünya Bankası, KOSGEB ve TÜBİTAK iş birliğinde Yeşil Sanayi Buluşmaları Denizli Programı gerçekleştirildi. Yeşil ve dijital dönüşüm konularının gündeme alındığı programa Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB) Başkan Yardımcısı Cüneyt Demirkan da katıldı.
YEŞİL VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM MASAYA YATIRILDI
Program kapsamında katılımcılara sanayide sürdürülebilirlik ve dönüşüm süreçlerine yönelik güncel bilgiler aktarıldı. Etkinlikte Yeşil Dönüşüm Programı, Dijital Dönüşüm Programı, Türkiye Sosyal Kapsayıcı Yeşil Geçiş Projesi (SoGreen), TÜBİTAK’ın yeşil sanayi destekleri, Türkiye Endüstriyel Karbonsuzlaştırma Yatırım Platformu (TİDİP) ve Ufuk Avrupa Programı hakkında bilgilendirme yapıldı.
DENİB’DEN DÖNÜŞÜM SÜREÇLERİNE DESTEK MESAJI
Programda değerlendirmelerde bulunan DENİB Başkan Yardımcısı Cüneyt Demirkan, sanayinin yeşil ve dijital dönüşüm yolculuğuna katkı sağlayan çalışmaları desteklediklerini ifade etti. Demirkan, DENİB olarak sürdürülebilir üretim ve dijitalleşme odaklı projelerin önemine dikkat çekerek, bu alandaki çalışmalara destek vermeyi sürdürdüklerini belirtti.
DOSB’A TEŞEKKÜR
DENİB Başkan Yardımcısı Cüneyt Demirkan, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen Denizli Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Selim Yaymanoğlu’na teşekkür ederek, programın sanayiciler açısından önemli kazanımlar sunduğunu ifade etti.




