BAŞKAN ALİ ALTINER'DEN EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KAPANIŞ MESAJI

Çardak Belediye Başkanı Ali Altıner, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Başkan Altıner mesajında, bir yıl boyunca emek veren öğrencileri, öğretmenleri ve velileri tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: "Sevgili öğrencilerimiz, değerli öğretmenlerimiz ve kıymetli velilerimiz; Bir eğitim-öğretim yılını daha emek, azim ve başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Geleceğimizin teminatı olan sevgili öğrencilerimizi gösterdikleri gayret ve azimden dolayı yürekten kutluyor, onların yetişmesinde büyük emek veren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan fedakâr ailelerimize teşekkür ediyorum. Şimdi dinlenme, yeni şeyler öğrenme ve güzel anılar biriktirme zamanı. Yaz tatilini bol bol kitap okuyarak, spor yaparak, doğayla iç içe vakit geçirerek ve sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Çardak Belediyesi olarak çocuklarımızın ve gençlerimizin eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olmaya, geleceğimize yatırım yapmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum."