İL BAŞKANI İSTİFA ETTİ
Anahtar Parti Denizli İl Başkanı Hakan Saruhan, yaşadığı sağlık sorunları nedeniyle il başkanlığı görevini bıraktı.
Geçtiğimiz yıl ekim ayında Anahtar Parti il başkanlığına getirilen Hakan Saruhan görevi bıraktığını duyurdu.
Yaklaşık üç ay önce felç geçiren Saruhan, riski atlattıktan sonra fizik tedavi görmeye başlamıştı.
Saruhan sağlık sorunları nedeniyle görevini yapmakta zorlandığını ancak buna karşın Genel Başkan Yavuz Ağıralioğlu ve Teşkilat Başkanı Tahir Keskinlılıç’ın kendisine destek olduğunu ifade etti.
İstifasını sosyal medyadan duyuran Saruhan; “Fizik tedavi sürecim iyiye gidiyor olsa da, doktorum ile yaptığımız görüşme neticesinde tedavimin biraz daha zaman alacağını ve istirahat etmemin tedavi sürecime daha da fayda sağlayacağını öğrenmiş bulunmaktayım. Bu sebepten dolayı, Anahtar Pati İl Başkanlığı görevimden affımı istediğimi Teşkilat Başkanı Tahir Keskinkılıç’a sunmuş bulunmaktayım. Sağlığımın tam anlamıyla istenen seviyeye gelmesiyle birlikte hem yeni görevlendirilecek il başkanımızın hem genel başkanımızın yanında., eskisinden daha da fazla eforla mücadelemi sürdürmeye devam edeceğimi değerli kamuoyunun bilgilerine arz ederim” ifadelerini kullandı.




