DÜNYA KUPASI'NA GALİBİYETLİ VEDA
A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti. Önceden elenmesi kesinleşen ay-yıldızlı ekip, 90+8'inci dakikada gelen golle grubu 3 puanla tamamladı.
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü karşılaşmasında turnuvanın ortak ev sahiplerinden ABD ile mücadele etti. Los Angeles Stadı'nda oynanan müsabaka, ay-yıldızlı ekibin 3-2'lik üstünlüğüyle sona erdi.
UZATMA DAKİKALARINDA GELEN GALİBİYET
Karşılaşmada ABD'nin golleri 3'üncü dakikada Trusty ve 49'uncu dakikada Berhalter tarafından kaydedildi. Milli takımın galibiyet sayıları ise 10'uncu dakikada Arda Güler, 31'inci dakikada Orkun Kökçü ve 90+8'inci dakikada Kaan Ayhan'dan geldi.
Alınan bu sonucun ardından daha önce turnuvadan elenmesi kesinleşen Türkiye, D Grubu'nu 3 puanla tamamladı. Karşılaşmadan mağlup ayrılmasına rağmen grubu 6 puanla lider olarak bitiren ABD'nin ise son 32 turunda Bosna Hersek ile eşleştiği açıklandı.




