GALATASARAY ŞAMPİYONLUK KUPASI DENİZLİ'DE

Galatasaray'ın 2025-2026 sezonu şampiyonluk kupası, Denizli'de düzenlenen görkemli bir organizasyonla sarı-kırmızılı taraftarlarla buluştu. Yaklaşık 2 bin 500 kişinin katıldığı gecede, şampiyonluk coşkusu yaşanırken taraftar dernekleri arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Galatasaray'ın 2025-2026 sezonunda kazandığı şampiyonluk kupası, Denizli Galatasaray Taraftar Derneği tarafından düzenlenen etkinlikle kente getirildi. Yaklaşık 2 bin 500 sarı-kırmızılı taraftarın katıldığı organizasyon, Dernek Başkanı Mehmet Kocabay’ın açılış konuşmasıyla başladı. Kocabay, şampiyonlukta en büyük payın taraftarlara ait olduğunu belirterek camiaya teşekkür etti ve önümüzdeki yıllarda da aynı birlik ruhuyla yeni başarılar elde edileceğine inandığını dile getirdi.

GALATASARAY ŞAMPİYONLUK KUPASI DENİZLİ'DE

DENİZLİ VE STUTTGART ARASINDA PROTOKOL

Etkinlik kapsamında, Denizli ile Stuttgart Galatasaray Taraftar Dernekleri arasında iş birliği protokolü imzalandı. İki şehir arasındaki kardeşlik bağını güçlendirmeyi hedefleyen anlaşma, Başkan Kocabay ve Stuttgart Galatasaray Taraftar Derneği Başkanı Tayfun Bozkuş tarafından imza altına alındı. Gece boyunca Kulüp Başkanı Dursun Özbek ile eski futbolcular Felipe Melo ve Cevat Prekazi’nin gönderdiği tebrik videoları ekrandan yansıtılarak katılımcılara izletildi.

GALATASARAY ŞAMPİYONLUK KUPASI DENİZLİ'DE

İREM DERİCİ SAHNE ALDI

Kutlamalarda DJ Yalçın Aşan'ın çaldığı marşlar eşliğinde tezahüratlar yapılırken, gecenin ilerleyen saatlerinde sanatçı İrem Derici sahne alarak konser verdi. Organizasyon, katılımcıların şampiyonluk kupasıyla hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.

GALATASARAY ŞAMPİYONLUK KUPASI DENİZLİ'DE