FİLENİN SULTANLARI ÇİN'İ YENEREK ANKARA'DA 4'TE 4 YAPTI

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin (VNL) ikinci haftasında Çin'i 3-2 mağlup ederek Ankara etabını namağlup tamamladı. Ay-yıldızlı ekip, bu sonuçla grupta oynadığı dört karşılaşmadan da galibiyetle ayrıldı.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin ikinci haftasındaki dördüncü ve son maçında Çin ile karşı karşıya geldi. Ankara'da oynanan müsabakadan 3-2 galip ayrılan ay-yıldızlı ekip; Belçika, Fransa ve Almanya'nın ardından Çin'i de yenerek haftayı kayıpsız kapattı.

MÜCADELE BEŞ SETTE TAMAMLANDI

Karşılaşmanın ilk setini 25-21 kazanan Türkiye, maçta 1-0 öne geçti. İkinci sette hücum ve savunmada yapılan hataların ardından Çin seti 28-26 alarak durumu 1-1'e getirdi. Çekişmeli geçen üçüncü seti 25-23 kazanan rakip ekip, skoru 2-1 yaptı.

Dördüncü sette üstünlüğü ele alan milli takım, seti 25-16 tamamlayarak maçı karar setine taşıdı. Karşılaşmanın son setini de 15-12'lik skorla kazanan Türkiye, müsabakadan 3-2 galip ayrıldı.

MELİHA DİKEN'E VEDA TÖRENİ

Öte yandan, karşılaşma öncesinde milli takıma veda eden smaçör Meliha Diken için bir etkinlik düzenlendi. Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Mehmet Akif Üstündağ tarafından Diken'e çiçek ve plaket takdim edildi.